&noscript=1 /> Misja wysokiej jakości marki „Roter Hahn”
 
Misja wysokiej jakości marki „Roter Hahn”
Misja wysokiej jakości marki „Roter Hahn”

MISJA

Roter Hahn

Sprawdzone gospodarstwa na wakacje, wysokiej jakości produkty bezpośrednio od rolników, pyszna domowa kuchnia w wybranych gospodach i winiarniach oraz oryginalne ludowe rzemiosło – „Roter Hahn” pokaże Ci to, co najlepsze w świecie południowotyrolskich gospodarstw.

Przybliżamy ludziom świat południowotyrolskiej wsi.

Misja

Związek Rolników Południowego Tyrolu połączył cztery filary, jakimi są „Agroturystyka”, „Wysokiej jakości produkty rolne”, „Wiejskie gospody” i „Ludowe rzemiosło” pod jedną marką parasolową „Roter Hahn” oraz ustalił wiążące standardy jakości. Celem tych działań jest wsparcie lokalnych rolników, a także przybliżenie ludziom wyjątkowego wiejskiego świata.

 

Dodatkowy dochód w gospodarstwie jest w Południowym Tyrolu szczególnie ważny, ponieważ rolnictwo funkcjonuje tutaj na bardzo małą skalę. Rolnicy nie mogliby więc utrzymać się wyłącznie z dochodów z działalności rolniczej. Dodatkowy dochód w gospodarstwie nie tylko umożliwia przetrwanie ludowej kultury, ale także pozwala rolniczej rodzinie pracować w gospodarstwie przez cały rok oraz daje im możliwość utrzymania się z gospodarstwa.

Przybliżamy ludziom świat południowotyrolskiej wsi.

Bauernhof spüren

Od 1998 roku „Roter Hahn” ożywia wiejską kulturę w całej jej różnorodności.

Od samego początku marce przyświecało motto „Przybliżamy ludziom świat południowotyrolskiej wsi”, które do dziś łączy wszystkie filary. Jako atrybuty określono tutaj prawdziwość, szczerość, autentyczność, trwałość i małe obiekty.

Roter Hahn ręczy za wysoką jakość i przejrzystość. Surowe kryteria oraz regularne kontrole są gwarancją niezmiennie wysokich standardów.

Logo

Już w roku założenia „Roter Hahn” zaprojektowane zostało logo, które używane jest do dziś. W Południowym Tyrolu koguta można spotkać zarówno w gospodarstwach winiarskich, jak i owocowych oraz hodowlanych. Jest on symbolem żywego rolnictwa. Czerwony kolor koguta symbolizuje siłę, miłość i sympatię – rolnicze rodziny powinny być dumne ze swojej pracy. Kolor ciemnożółty oznacza 300 słonecznych dni w roku, żółty – grunty orne, jasnozielony – sady i winnice, zielony – łąki i związaną z nimi hodowlę zwierząt, a ciemnozielony – lasy. W logo można ponadto zobaczyć gospodarstwo i południowotyrolską górę Schlern. Pierwotnie etykieta „Roter Hahn” była tylko wizualnym znakiem, ale później ten znak jakości stał się również znakiem słownym.

Logo marki „Roter Hahn”
Roter Hahn

Znak jakości

Roter Hahn oznacza ...

Agroturystyka

Ponad 1600 gospodarstw wakacyjnych czeka z ofertą przytulnych noclegów

Wyszukiwanie gospodarstw
Agroturystyka
Agroturystyka
Produkty rolne wysokiej jakości

86 producentów oferuje ponad 800 przysmaków prosto z gospodarstwa

Produkty wysokiej jakości
Produkty rolne wysokiej jakości
Produkty rolne wysokiej jakości
Gospody

21 gospód rozpieszcza gości smakowitymi potrawami

Wiejskie gospody
Gospody
Gospody
Rękodzieło ludowe

5 rękodzielników zachwyca swoimi wyjątkowymi unikatami

Rękodzieło
Rękodzieło ludowe
Rękodzieło ludowe
Szkoła gotowania Roter Hahn

Odkryj wiejską kuchnię Południowego Tyrolu podczas 50 wydarzeń kulinarnych

Szkoła gotowania
Szkoła gotowania Roter Hahn
Eventy kulinarne w lokalnej szkole gotowania